“כל אירופה פוחדת מריאל, ריאל פוחדת מבארסה”: וגם

|

ויניסיוס מאוכזב (רויטרס)
ויניסיוס מאוכזב (רויטרס)

אף אחד במדריד לא ציפה לתוצאה כזו. הערב (חמישי) ברצלונה יצאה עם ניצחון 0:1 מהסנטיאגו ברנבאו לאחר שהגיעה למשחק ללא שלושה מכוכביה הגדולים ביותר: אוסמן דמבלה, רוברט לבנדובסקי ופדרי, אך הצליחה לצאת עם ידה על העליונה במשחק הראשון בחצי הגמר של גביע המלך לאחר שער עצמי של אדר מיליטאו.

מי שתפס את הכותרות עם אמירה חזקה במיוחד הוא אקס ברצלונה, שעבר בעצמו קלאסיקו או שניים, תיירי הנרי, שהתרשם מאוד מההופעה של קבוצתו, והכריז בשידור כי “כל המועדונים באירופה מפחדים מריאל מדריד, אבל ריאל מדריד בעצם מפחדת מברצלונה”.

מאמן הקבוצה המנצחת,צ’אבי,דיבר בסיום ניצחון קבוצתו: „הניצחון הזה ייתן לנו הרמה למורל ולביטחון, י יום ראשון י יהera סrecht סור אחר. לא הצלחנו לשלוט בכדור היום, והפסדנו בהרבה קרבות אחד על אחד אחד אבל ה אבל ה אבל אבל אבל עד עד ס ches ס סוף. “

”היתרון נתן לנו דחיפה”, המשיך הספרדי על המשחק: “אבל אנחנו נצטרך להמשיך ולתת מקס המקסימום מול ריאל מדריד כי היא מאה מאוד חזקה. אני עדיין חושב שהם הפייבוריטים מבינינו”.

צ'אבי וקרלו אנצ'לוטי (רויטרס)צ’אבי וקרלו אנצ’לוטי (רויטרס)

מאמן ריאל, קרלו אנצ’לוטי, אמר בסיום: „ברצלונה לא ראויה לניצחון, זה ברור לכולם. היתרון הוא שלהם אבל נבוא בשיא הביטחון לגומלין. אנחנו יוצאים מרוצים מהיכולת המשחק הזה. אני חושב שאם נשחק ככה בקאמפ נואו, נעפיל לשלב הבא“.

” “

מי שurfrecht הבלם האורוגוואי ממשיך בעונה הפשוט אדירה שלו.

¿Vinicius Júnior es el futbolista más desequilibrante del mundo en la actualidad? Pues otra vez NO PUDO im direkten Duell gegen Ronald Araujo. Se lo devoró el 4 del FC Barcelona. La muralla uruguaya volvió a jugar como lateral y volvió a controlar al brasileño. EN EL BOLSILLO. pic.twitter.com/PYNKhOmUNo

– Invictos (@InvictosSomos) 2. März 2023

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Most Popular

On Key

Related Posts